Professional in office support

Ik werk al ruim 20 jaar als interim/freelance projectmanager, officemanager, bestuurssecretaresse en notulist met name bij non-profit organisaties op het gebied van zorg en welzijn.

Hebt u behoefte aan structurele ondersteuning of tijdelijke vervanging bij (zwangerschaps)verlof of ziekte?

Al ruim 20 jaar werk ik als interim/freelance projectcoördinator, officemanager en directiesecretaresse met name bij non-profit organisaties op het gebied van zorg en welzijn. Ik ben een duizendpoot in backoffice ondersteuning en gespecialiseerd in het notuleren van vergaderingen.

Ik ben ondernemend, enthousiast, pro-actief en gedisciplineerd, gewend om snel te schakelen en werk makkelijk samen in een team. Ik organiseer, structureer en faciliteer.

Met mijn brede kennis en ervaring kan ik u deskundig ondersteunen en meedenken in oplossingen.

Portretfoto van Giselle Balfoort
Foto van Giselle Balfoort, liggend formaat

Heeft u een project , maar niet voldoende tijd voor de uitvoering ? Dan kan ik u bijstaan als projectcoördinator. Ik inventariseer welke stappen er nodig zijn, stel een  een realistische planning op en stuur het projectteam aan.

Als resultaatgerichte allround officemanager kunt u mij inzetten op alle voorkomende office werkzaamheden op het gebied van organisatie en administratie. Ik ben sterk in plannen en organiseren.

Heeft u ondersteuning nodig voor de raad van toezicht, bestuur of directie? Of wellicht is alleen inzet als onafhankelijke en professionele notulist nodig. Ook dan werk ik graag met u samen.

Zwart-fit foto van Giselle die typt op een laptop

Wat ik voor u kan betekenen:

Ik werk bij u op locatie of vanuit mijn eigen kantoor en neem graag werk uit uw handen. Projecten die zijn blijven liggen, pak ik voor u op.

Het aantal uur benodigde inzet vullen we in onderling overleg in. U kunt mij al voor een paar uur per maand inzetten. Mijn werkgebied is de Randstad.